Tijhuisjes.reismee.nl

Vlucht en aankomst

Vandaag niet veel bijzonders, uiteindelijk nog 2 meldingen gehad: Delayed till 4:05 en 4:45. Uiteindelijk gevlogen en in een lekker vliegtuig de vlucht gemaakt. We waren nogal moe, en we kwamen bij zonsondergang aan in het hotel. Meteen uitgerust in het hotel, en nog even Hanoi in geweest. Het hotel zit in de oude, drukke kern van Hanoi. Hanoi is erg bijzonder, de stad is niet overal even mooi (oude wijk), maar dat maakt het leuk. Overal brommertjes, dat valt erg op, en heel veel getoeter, er lijken wel geen verkeersregels. Het oversteken was het grootste avontuur. De beste regel is: rustig doorlopen. Iedereen rijdt hard, maar als je voorrang NEEMT gaat alles wel goed, dan stoppen ze. In het weekend is de Night Market, waarop iedereen z'n spulletjes op straat zet. Daar zijn we heen geweest, overal neppe Björn Borg, Adidas en Calvin Klein. Lekker gegeten en tennis gekeken in een restaurantje, en daarna in een mooi hotel met heerlijke bedden geslapen.