Tijhuisjes.reismee.nl

Vast in Rusland

Wat een lekker begin van de reis. Eigenlijk zouden we via Rusland vliegen, en daar 20:25 (lokale tijd) vertrekken uit Moskou voor de 10-uur-durende vlucht naar Hanoi. Het eerste deel ging goed, met 20 minuutjes vertraging kwamen we aan in Moskou. We waren blij, er zat maar 3 kwartier tussen de vluchten. Dachten we. Op weg naar de gate zagen we het dodelijke bericht op het vluchtschema staan: Flight to Hanoi delayed untill 1:20. Eerst hoopten we nog op 1 uur en 20 minuten vertraging, tevergeefs. Er stond 1:20, 5 uur later dan oorspronkelijk de bedoeling was. Toen begon het wachten, lang wachten. Rondlopen door het vliegveld -we mogen er natuurlijk niet uit-, op internet en dit bericht schrijven. Ook proberen te slapen, al was ons gevoel dat het 21:00 was, we waren nog niet gewend aan de Russische tijd. Tot 23:30 leek alles goed te gaan, maar weer kwam een dodelijk bericht: Flight to Hanoi delayed untill 2:40. Balen dus. Nu zitten we hier ons te vervelen, fijn dat er hier internet is, je zal maar zonder zitten ;). Nu dus het geplande vertrek om 2:40, de geplande aankomsttijd in Hanoi 15:40...